پایان کار نخستین جشنواره ملی گرافیک «دقیقه ۵۵» در ایلام با معرفی برگزیدگان

سرویس ایلام - اختتامیه اولین جشنواره ملی گرافیک با عنوان «دقیقه ۵۵» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ایلام برگزار شد و با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دبیر جشنواره ملی گرافیک دقیقه ۵۵ ظهر شنبه در حاشیه گرامیداشت یادواره حادثه بمباران زمین فوتبال چوار اظهار کرد: این جشنواره با دعوت از طراحان گرافیک حرفە ای از سراسر کشور به ایلام در روزهای ۲۱ تا ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ برگزار و در آن هنرمندان به ابعاد مختلف این واقعه در قالب هنر گرافیک پرداختند.

مسعود نجابتی افزود: در این جشنواره ۴۰ نفر از گرافیست‌های سراسر کشور حضور پیدا کرده‌اند که به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این جشنواره سه اثر برگزیده انتخاب و معرفی شد که به نفر اول مدال طلای ویژه این جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی، نفر دوم مدال نقره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و نفر سوم مدال برنز، لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق گرفت.

دبیر جشنواره گرافیک دقیقه ۵۵ گفت: آقایان ابوالفضل کریمی از تهران، احمد وجدان نژاد از یاسوج و محمد رازقی از قزوین به عنوان افراد اول تا سوم توسط هیأت داوران این جشنواره برگزیده شدند.

وی تاکید کرد: همچنین هیأت داوران، محمدقادر صباحی از ایلام، یونس رجبی از تهران، یاسر باغداری مفرد از بوشهر، محمدرضا حاجی ملااسدی از البرز و خانم مژده حبیبی از کرمانشاه به عنوان افراد شایسته تقدیر معرفی شدند.

نجابتی اظهار داشت: این آثار در نهایت در قالب یک مجموعه نمایشگاهی در جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر به نمایش گذاشته می‌شود تا جهانیان دریابند که در دوران جنگ هشت ساله چه ظلم و ستم‌هایی بر مردم این دیار رفته است.

کد خبر 27300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha