کاهش دمای هوای کردستان طی هفته جاری/احتمال بارش های پراکنده در سطح استان

سرویس کردستان - اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد از صبح امروز یکشنبه دمای هوای استان به صورت میانگین ۶ درجه سردتر می‌شود و این وضعیت تا پایان هفته با شدت کمتر بر کردستان حاکم است.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این اطلاعیه طی شبانه روز گذشته شهر زرینه با دمای منفی 8 درجه سانتیگراد سردترین و روستای سلین سروآباد با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین یک و ۱۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

آخرین داده های مراکز هواشناسی کردستان حاکی از آن است سامانه بارشی که ۲ روز گذشته در استان فعال بود، در شبانه روز گذشته شهر کامیاران با ۲۹ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته و پس از آن شهرهای قروه ۲۳، دهگلان ۱۲، زرینه ۹، سنندج 7، مریوان، سروآباد و بانه ۶ و سقز 4 میلیمتر بارندگی داشتند.

بررسی اخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری وضعیت هوای استان پایدار است و بجز پوشش موضعی ابر، افزایش آلاینده های جوی، وزش باد و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات و دامنه های برفگیر پدیده دیگری نخواهیم داشت.

همچنین بر اساس این گزارش در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری امکان بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد اما از نظر مقدار، قابل توجه نیست.

کد خبر 27333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha