144 پروژه مخابرات کردستان در حوزه شبکه انتقال اجرا شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومانی در راستای توسعه شبکه انتقال و ارتقای uplink مراکز شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: این اعتبار برای اجرای 144 پروژه مختص به این حوزه صرف شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی سرویس‌های اینترنت همراه و ثابت در استان از جمله اهداف و اولویت‌های کاری منطقه به شمار می‌رود، گفت: در همین راستا جهت تامین پهنای باند اپراتورهای همراه و اینترنت پهنای باند تلفن ثابت در روستاها توسعه سیستم انتقال صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تامین پهنای باند برای ارائه تکنولوژی‌های 3G و 4G در 63 سایت برای اپراتورهای همراه در سطح استان بخشی از اهداف اجرای این طرح توسعه بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ارتقای UPLINK و پهنای باند اینترنت در نقاط روستایی استان در راستای اصل مشتری‌مداری و ارائه یکنواخت خدمات مخابراتی همواره در دستور کار منطقه قرار دارد، افزود: با تلاش همکاران گام‌های چشمگیری در این راستا برداشته شده است.

حکمت افزایش 25 الی 50 برابری پهنای باند اینترنت در 100 روستا را از دیگر اهداف پروژه‌های اجرا شده در حوزه شبکه انتقال دانست و ادامه داد: پهنای باند اینترنت در روستاهای مذکور به 100 مگ تا 1000 مگ ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قابل توجه دیگری در خصوص توسعه شبکه انتقال و پهنای باند اینترنت در مراکز شهری و روستایی را در استان در دست اقدام داریم، یادآور شد: اجرای 144 پروژه با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان بخشی از اقدامات صورت گرفته بود که با همت و تلاش همکاران در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری و مورد استفاده مشتریان قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با تلاش و بهره‌گیری از توان کارشناسان حوزه سیستم‌های انتقال و بدون برون‌سپاری و واگذاری به پیمانکار در کمتر از یک ماه اجرا و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مخابراتی شده است، بیان کرد: این مهم یک افتخار بزرگ و دستاورد برای منطقه محسوب می شود.

کد خبر 27397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha