آزادی ۲ محکوم مالی به همت خیر سنندجی از زندان

سرویس کردستان - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان گفت: کمک ۴۰۰ میلیون ریالی خیر سنندجی به ستاد مردمی دیه استان کردستان، باعث آزادی ۲ محکوم مالی از زندان شد.

به گزارش کرد پرس، محمد خسروی گفت: خیر سنندجی که نخواست نامش آشکار شود با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان کردستان و کمک مالی زمینه ساز آزادی ۲ بدهکار مالی از زندان شد.

وی اظهار کرد: همراهی خیرین نیک اندیش کردستانی همواره یاریگر این ستاد برای اهدا شادی آزادی به زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کردستان افزود: با کمک این خیر سنندجی و با تلاش‌های مددکاران و اخذ رضایت و گذشت انسان دوستانه شکات از بخشی از بدهی خود، شرایط آزادی این ۲ زندانی همزمان با میلاد باسعادت اسوه مردانگی و ایثار حضرت علی(ع) و روز مرد فراهم شد.

خسروی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون با همت والای خیرین نیک اندیش و با همراهی بانک های عامل و اعطای تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه، مساعدت ارزشمند دستگاه قضایی در قبولی اعسار و گذشت انسان دوستانه شکات از بخشی از طلب خود، ۲۱۰ زندانی نیازمند مالی و جرائم غیر عمد از زندان‌های کردستان آزاد شده اند.

کد خبر 27423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha