محکومیت حملات اخیر ترکیه توسط شورای مدنی گری‌سپی

سرویس سوریه-شورای مدنی گری‌سپی حملات اخیر ترکیه به تل گری‌سپی و عین عیسی را محکوم کرد.

به گزارش کُردپرس، امروز سه‌شنبه شورای منطقه گری‌سپی طی گرده‌همایی حملات روز گذشته ترکیه به حومه گری‌سپی و عین عیسی که منجر به جانباختن یک غیرنظامی شد را محکوم کرد.

در بیانیه ای که صالح حجی، سخنگوی شورای منطقه گری‌سپی در جمع شورای منطقه گری‌سپی در شهر عین عیسی قرائت کرد، آمد که حمله ترکیه و تجاوزات آن علیه مردم در مقابل سکوت جامعه بین المللی و روسیه بعنوان‌ ضامن توافقات آتش‌بس صورت می‌گیرد.

حاجی افزود: این بمباران منجر به کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن سه تن دیگر شد و این اولین جنایت ترکیه نیست، از ماه ها قبل مجموعه ای از حملات را علیه ساکنان آن منطقه آغاز کرده و در این حملات غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: هدف ترکیه گسترش وحشت و بی ثبات کردن امنیت و ثبات غیرنظامیان، آواره کردن و آواره کردن آنها است.

وی گفت: حملات ترکیه در نتیجه شکست مزدورانش در کنترل زندان غوران که هزاران تروریست را در خود جای داده است، تشدید یافته است.

در این بیانیه، شورای منطقه گرس‌سپی خواستار موضع روشن منطقه ای و بین المللی در قبال این تخلفات ترکیه علیه ساکنان مناطق اشغالی شد.

شهر عین عیسی و حومه آن و روستاهای غربی گر‌سپی و دیگر مناطق شمال شرق سوریه در تیررس بمباران مکرر نیروهای ترکیه و گروه های مسلح تندرو قرار دارند.

کد خبر 27471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha