تهدید مردم به قتل در دیرالزور توسط داعش

سرویس سوریه - داعش با آویزان کردن پوسترهای کاغذی بر دیوارها، مساجد و تیرهای برق و تهدید زنان و مردان به قتل به علت عدم پرداخت «زکات» و دلایل دیگر به گسترش ترس در میان شهروندان ادامه می‌دهد.

به گزارش کردپرس، هسته‌های پنهان داعش با آویزان کردن پوسترهای کاغذی بر دیوارها، مساجد و تیرهای برق و تهدید زنان و مردان به قتل به علت عدم پرداخت «زکات» و سایر دلایل به گسترش ترس در میان شهروندان ادامه می‌دهند.

به نوشته دیدبان حقوق بشر سوریه(SOHR)، فعالیت این هسته‌های داعش و نصب پوسترها اخیراً در مناطق نزدیک شهرک‌های طیب‌الفال، الحریجی، الحریجیه و الحجنه در حومه شمالی دیرالزور تشدید شده است و باعث ترس و وحشت ساکنان این منطقه شده است.

در تاریخ ۲۴ مارس، افراد مسلحی که گمان می‌رود از هسته‌های پنهان داعش باشند، پوسترهای کاغذی را روی درهای مساجد در شهر «ثبان» در حومه شرقی دیرالزور که تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) است چسبانده‌اند. این پوسترها حاوی پیام‌هایی بود که به صاحبان نانوایی‌های شهر دستور می‌داد از «دزدیدن معیشت مسلمانان» دست بردارند و تهدید می‌کردند که اگر این کار را نکنند توسط داعش مجازات خواهند شد. در روستای الحریجی در حومه شرقی دیرالزور نیز هسته‌های داعش چندین بروشور کاغذی را بر روی علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ای چسپانده بودند. این بروشورها شامل تهدید هسته‌های داعش به مجازات چهار نفر به اتهامات مختلف از جمله «معامله با دولت سوریه، جادوگری، ارتکاب بدعت و فحشا» بود.

کد خبر 2753958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha