جنجال در باشگاه شهرداری ارومیه/ مدیر سابق محکوم شد

سرویس آذربایجان غربی- دو سال بعد از ورود سازمان بازرسی، رئیس کل دادگستری استان از صدورحکم محکومیت تخلفات و جرایم مدیریت سابق باشگاه شهرداری ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در این زمینه گفت: حسب گزارش اداره کل بازرسی کل استان جرائمی از قبیل اختلاس و تضییع اموال عمومی در مدیریت سابق باشگاه شهرداری ارومیه به وقوع پیوسته بود که پس از وصول گزارش تحقیقات مقدماتی در دستور کار دادسرا قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از تحقیقات مبسوط پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ۲ ارومیه ارسال و دادگاه مزبور پس از طی روند دادرسی کیفری حکم قانونی را صادرکرد.

عتباتی بیان کرد: در این پرونده مدیر سابق باشگاه شهرداری ارومیه به اتهام اختلاس و تضییع اموال دولتی مجازات حبس و انفصال از خدمات دولتی و استرداد وجوه به دولت و شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: خرداد ماه سال گذشته نیز کیفرخواست ۳ نفر از متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه به اتهام مشارکت در اختلاس و تضییع اموال عمومی صادر شده بود.

گفتنی است؛ اواخر سال ١٤٠٠ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شده بود.

او در این دستور ورود مجموعه های نظارتی را بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه و هزینه های آن در رعایت مقررات قانونی و انطباق این هزینه کردها بر اساس الزامات قانونی را درخواست کرده بود.

باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به رای دادگاه حکمیت ورزش "CAS" باید بدهی به مربی و بازیکنان خارجی‌اش را پرداخت می کرد و در این زمینه بدهکار بود. این موضوع حتی میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را منتفی کرد/.

کد خبر 2754146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha