پیکر شهید «میلاد حیدری» در قروه تشییع شد

سرویس کردستان- پیکر دومین شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» با حضور مسئولان کشوری در قروه تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای وینسار منتقل شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، صبح امروز چهارشنبه پیکر دومین شهید مدافع کردستان؛ شهید «میلاد حیدری» از مستشاران و نیروهای فرماندهی سایبری سپاه که در حمله رژیم صهیونیستی در حومه دمش به شهادت رسید، با حضور مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم تشییع شد.

این شهید ۳۲ ساله اهل روستای وینسار بود که از او دو فرزند ۳ و ۶ ساله باقی مانده است.  

اسرائیل عامل تمامی مشکلات

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه خون شهید «میلاد حیدری» پیامی دارد، گفت: این خون بزرگترین دشمن برای مؤمنان را صهیونیست ها می داند، صهیونیست هایی که از ابتدای ظهور اسلام و انقلاب اسلامی سرسخت ترین دشمنان اهل ایمان بودند.

به گفته سردار محمدرضا نقدی پشت پرده تمامی تفرقه افکنی ها و جنایات و خیانت ها، تجزیه طلبی ها و ... همه صهیونیست های آمریکایی و اسرائیلی بوده اند.

او با اشاره به اینکه بعد از ۴۴ سال دشمن اصلی خود را نشان داد، افزود: این خون حامی پیروزی بزرگی است که دشمن اصلی خود را نشان داد که قانع شویم باید با کجا و چه کسانی بجنگیم لذا صهیونیست ها باید بدانند که هر ضربه ای را به ما زدند سخت تر از آن را دریافت کرده اند و در این مورد هم آماده دریافت ضربه سختی باشند.

سردار نقدی از انتقام سخت گفت و تصریح کرد: خون این شهیدان ارزشمند تر از آن است که این گونه جبران شود اما این حرکت ها بدون پاسخ نمی ماند و امت مسلمان بدانند که انتقام اصلی آزادی بیت المقدس است و بس.

او در ادامه بر لزوم پاکسازی اسرائیل تأکید کرد و یادآور شد: تمامی مشکلاتی که امروز دغدغه همه مردم است از فساد و فقر و مبارزه با فساد و جریانات فکری و ... همه و همه از وجود اسرائیل بوده و با نابودی صهیونیست این مشکلات هم رفع خواهند شد.

سردار نقدی عنوان کرد که باید منشأ اصلی را زد و پیام خون شهیدان که بیداری اسلامی و جامعه را در پی دارد به همه ترویج کرد. /  

کد خبر 2754207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha