واریز ۴۵۶ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش جایگاه های مرزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۱۱۵ درصدی واریزی به ‏خزانه دولت از محل فروش جایگاه های مرزی باشماق مریوان و سیرانبند بانه در سال ۱۴۰۱ ‏نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش ‏نوکانی گفت: در سال گذشته از محل پایش و کنترل فروش در باک و ‏فروش جایگاه های مرزی استان بیش از ۴۵۶ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد که ‏این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۱۵ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز و سوءاستفاده افراد سودجو از این ‏موضوع، از تردد میانگین روزانه ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی از مرزهای استان و ‏کنترل و پایش آنها توسط پرسنل شاغل در جایگاه های مرزی منطقه خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: ‏جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، صرفه جویی در مصرف سوخت، جمع آوری دلالان ‏سوخت، تسریع در امور کنترل کامیون های ترانزیتی، درآمدزایی دولت و ... از جمله مزایای ‏استفاده از سامانه های نرم افزاری و پایش و کنترل کارکنان این شرکت است.‏

نوکانی اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، تحقق حقوق شهروندی و ارائه ‏خدمات مطلوب به رانندگان با استفاده از سیستم های الکترونیکی‎ ‎مدت زمان کنترل و فروش ‏نفتگاز به کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی در مرزهای باشماق و سیرانبند به حداقل ممکن ‏رسیده است.‏

کد خبر 2754614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha