ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه به کردستان

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، روز چهارشنبه هفته جاری موج بارشی جدیدی وارد استان شده و شاهد بارش باران در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

به گزارش کرد پرس، بر اساس اعلام هواشناسی کردستان، میانگین ثبت بارندگی از ابتدای فروردین ماه تاکنون ۹۳ میلی متر اعلام شده و از فروردین ماه سال گذشته تا ۲۲ فروردین ماه امسال متوسط بارندگی ۳۸۶ میلی متر بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

داده های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد فروردین ماه سال گذشته تا بیست و دوم فروردین ماه امسال متوسط بارندگی ۳۸۳ میلی متر بوده است.

بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی های اخیر استان مربوط به شهرستان بانه و مریوان با ۱۳۴ میلیمتر بوده و سلین با ۱۳۱ میلی متر، سروآباد با ۱۳۰ میلی متر، کامیاران با ۱۲۶ میلی متر، اویهنگ با ۱۱۰ میلی متر و بیجار با ۱۰۶ میلی متر در رده های بعدی قرار دارند.

هواشناسی کردستان به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی استان نیز اشاره کرده و اعلام کرد، امروز دوشنبه از بعدازظهر تا غروب در حد احتمال بارش پیش بینی می شود.

همچنین از لحاظ دما نیز تا روز چهارشنبه هفته جاری، متوسط دما ۵ درجه در استان افزایش می یاید و از روز چهارشنبه موج جدید بارشی وارد استان خواهد شد.

کد خبر 2754659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha