۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
فرماندار جدید آبدانان معارفه شد

سرویس ایلام - در جلسه شورای اداری آبدانان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این جلسه یدالله حاتمی فرماندار سابق آبدانان گفت: یکی از مشکلات آبدانان در حوزه ی اشتغال است. ضعف زیرساخت ها و فقیر بودن آبدانان در حوزه صنعت و معدن، از جمله مشکلات دیگر آبدانان است.

حجت الاسلام سوری امام جمعه آبدانان نیز در این جلسه گفت: شهرستان آبدانان باید آسیب شناسی شود. جوانان آبدانان بی کارند. در مرکز استان باید از نظر بودجه و اعتبارات به آبدانان نگاه مثبت شود چرا که آبدانان نگاه ویژه می‌خواهد. 

وی تاکید کرد: آبدانان را از تنگنا بیرون بیاورید. فقط مصوبه کافی نیست. 

در ادامه، معتمدان شهرستان آبدانان نیز حمل و نقل ارزان و راحت را بستر توسعه دانستند و خواستار توجه به راه های آبدانان و تزریق اعتبار برای اتمام تونل کبیرکوه شدند. آنها گفتند که شهرک صنعتی آبدانان فقط یک تابلوست و چیز دیگری ندارد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این جلسه گفت: همه باید تلاش کنیم مسیر توسعه آبدانان به نقطه مطلوب برسد. آبدانان هر چند عقب ماندگی‌ها و مشکلاتی دارد اما ظرفیت های مثبتی نیز دارد. 

وی افزود: آبدانان شهر نخبه ها و استعدادهای برتر است. بستر توسعه از بستر امید بوجود می‌آید. باید در جامعه امید آفرینی کرد. 

او گفت: در حوزه دامپروری ظرفیت خوبی در آبدانان وجود دارد که باید از ان استفاده کرد.

معاون استاندار ایلام اشتغال را از اولویت های اول آبدانان دانست و گفت: باید همه تلاش کنیم شرایط برای اشتغال جوانان فراهم شود. جوانان نیز در حوزه اشتغال ایده خود را مطرح کنند و ما نیز باید برای شغل پایدار و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کنیم.

در پایان محمد رحمانی به عنوان فرماندار جدید آبدانان معرفی و از خدمات ۱۶ ماهه حاتمی قدردانی شد.

رحمانی فرماندار آبدانان خواستار کمک مردم و مسئولان برای رفع مشکلات موجود شهرستان شد.

کد خبر 2754842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha