آتش سوزی ایستگاه پمپاژ سد ایلام / استاندار به محل سانحه رفت

سرویس ایلام - صبح امروز اعلام شد ایستگاه چهار پمپاژ سد ایلام تابلوهای راه انداز به تعداد چهار دستگاه بصورت کامل دچار حریق شدند که منجر به وقفه در پمپاژ آب به شهر ایلام شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بنا به اطلاعیه امور آب استان ایلام صبح امروز اعلام شد که بدلیل نقص فنی ایجاد شده در ایستگاه پمپاژ شماره چهار سد ایلام تا رفع نقص و تعمیرات لازم، آب مناطقی از شهر ایلام شامل بلوار دانشجو، محله هانیوان ، محله جانبازان ، بلوار امام علی (ع) ، بلوار تعمیرکاری ، محله رزمندگان ، قسمتی از بلوار مدرس و فرهنگیان تا اطلاع ثانوی با افت فشار و یا قطعی مواجه خواهد شد.

آبفای ایلام در این اطلاعیه از شهروندان و مراکز درمانی خواسته است تا ضمن رعایت اصل صرفه جویی نسبت به ذخیره سازی به موقع آب مورد نیازخود اقدام کنند.

برای بررسی هر چه بیشتر این آتش سوزی و اقدامات انجام شده، ساعتی پیش استاندار ایلام به محل این ایستگاه پمپاژ رفت که کار انتقال آب از سد به تصفیه خانه شهر ایلام را انجام می دهد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: در حال حاضر از طریق ۲ دستگاه پمپ این ایستگاه و با ظرفیت ۲۵۰ لیتر، آب مورد نیاز پمپاژ می شود و هر چه سریع‌تر باید هماهنگی لازم در جهت جایگزینی چهار تابلوی راه انداز که دچار حریق شدند، صورت گیرد.

کد خبر 2754972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha