«جوانرود» در صدر جدول بارش‌های استان کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - رئیس اداره هواشناسی شهرستان جوانرود گفت: بیشترین بارش سامانه اخیر از جوانرود با ۴۵٫۱ میلی‌متر گزارش شده است.

بختیار کردپور در گفتگو با کردپرس ، اظهار کرد: طبق نقشه ۲۴ ساعت گذشته سازمان هواشناسی، غرب کشور بالاخص جوانرود و منطقه اورامانات بارش‌های موثر و سنگینی داشته است.

وی با اشاره به میزان بارش ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته، توضیح داد: از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه دیروز صبح تا ۹ و ۳۰ دقیقه امروز صبح چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، بیشترین بارش از شهرستان‌ های جوانرود، روانسر و قصرشیرین به ترتیب میزان ۴۵.۱، ۳۷.۸ و ۳۱.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

ئیس اداره هواشناسی شهرستان جوانرود عنوان کرد: شرایط ناپایدار و بارش تا ظهر امروز در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان به ویژه شهرستان‌های جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی  از نمود بیشتری برخوردار است.

کردپور تصریح کرد: برای آخر هفته شرایط نسبتا پایداری در جوانرود و منطقه اورامانات داریم و در این بازده زمانی با رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده خاص دیگری را پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت دمایی از بعدازظهر روز پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده مجددا هوای شهرستان و منطقه مقداری گرم‌تر خواهد شد.

کد خبر 2755482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha