نشست همکاری هیأت مشاور وزارت علوم کشور عراق با دانشگاه ایلام

سرویس ایلام - در راستای توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی، نشست هم‌اندیشی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام و هیأت مشاور وزارت علوم کشور عراق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر تاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام با اشاره به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و دینی دو کشور ایران و عراق، یادآور شد: این سابقه درخشان، توسعه و تعمیق روابط مابین دو کشور را می طلبد، که دانشگاه‌ها می توانند در این زمینه نقش محوری داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف دانشگاه ایلام در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، خواستار  اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه‌های همکاری‌های منعقد شده مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه‌های کشور عراق شد و تأکید کرد زمینه برای توسعه بیشتر روابط دوجانبه مهیاست.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام خواستار تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه ایلام و دانشگاه‌های کشور عراق شد.

رئیس هیات مشاوره وزیر علوم عراق نیز در این نشست با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب دانشگاه ایلام، به ابراز رضایت دانشجویان عراق مشغول به تحصیل در دانشگاه ایلام اشاره کرد و با تشکر از مدیریت دانشگاه ایلام، تأکید کرد تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا زمینه توسعه همکاری های دوجانبه مابین دانشگاه ایلام و دانشگاه‌های کشور عراق فراهم شود.

کد خبر 2755851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha