فتح خرمشهر سرآغاز پیروزهای ملت ایران علیه دشمنان شد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن با تحمیل یک جنگ نابرابر به دنبال نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و با اشغال خرمشهر، آمده بودند تا بمانند اما با رشادت رزمندگان و آزادسازی خرمشهر، شکست خوردند و این پیروزی سرآغازی برای پیروزی های پیاپی ملت در مقابل دشمن شد.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در مراسم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با تبریک سوم خرداد، گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا یاد شهدای سوم خرداد را گرامی بداریم، روزی که مایه افتخار ملت و خفت و خواری دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد.

وی اظهار کرد: دشمن با تحمیل یک جنگ نابرابر به دنبال نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و با اشغال خرمشهر، آمده بودند تا بمانند اما با رشادت رزمندگان و  آزادسازی خرمشهر، شکست خوردند و این پیروزی سرآغازی برای پیروزی های پیاپی ملت در مقابل دشمن شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در جنگ تحمیلی آتش توپخانه و جبهه سخت بود اما جنگ امروز با همان ماهیت اما به شیوه ها و روش های دیگری است.

سردار حسینی ادامه داد: جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است که دشمن در این جنگ شیوه دیگری را برگزیده و توپخانه آنها رسانه هایی هستند که سیاه نمایی، شایعه سازی و دروغ پردازی می کنند.

وی یادآور شد: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی، تمام دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بسیج شده اند اما بازهم با شکست مواجه شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: ما در دفاع از کشورمان پیروز هستیم و دستاوردهای ما پیشرفت های کشور در جنبه ها و ابعاد مختلف است.

سردار حسینی بار دیگر با گرامیداشت یاد شهدای فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس، گفت: امروز به عنوان روزی افتخارآفرین در تاریخ ملت ایران را جشن می گیریم و باید واقعیت های آن را برای نسل جوان و آینده بازگو کنیم.

فتح خرمشهر نقطه عطف و الهام بخش همه نسل های ایرانی

استاندار کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف و الهام بخش همه نسل های ایرانی تا امروز و برای آینده است، اظهار کرد: ایران امروز یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا از لحاظ ساخت تجهیزات دفاعی است و این افتخار باید در عرصه های عمرانی و اقتصادی و همه ی شاخص های پیشرفت محقق شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: سوم خرداد فقط یک پیروزی نظامی و آزادسازی قطعه ای ارزشمند از خاک پرافتخار ایران اسلامی نیست که در ۴۰ روز بعد از آغاز جنگ، به تصرف دشمن بعثی درآمد، بلکه آغاز شناخت مجدد ایران و ایرانی از توان و عزم و اراده خویش است.

وی ادامه داد: با خون پاک شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می کنیم که در مسیر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و توسعه و شکوفایی و پیشرفت در همه عرصه ها قدم برداریم و بیش از هر زمان دیگری دشمنان را ناکام بگذاریم.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز تکلیف ما مسئولان و مردم انقلابی بیش از هر زمان دیگری است و قوی تر از گذشته برای تحقق اهداف نظام اسلامی گام می برداریم.

کد خبر 2756119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha