به مشارکت بالای مردم ایلام در انتخابات امیدواریم

سرویس ایلام - رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام در نشست ستاد انتخابات استان عنوان کرد: به مشارکت بالای مردم ایلام در انتخابات امیدواریم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مسعود صیدی گفت: استان ایلام در بحث مشارکت همواره جزء استان های پیشگام در کشور بوده است که در این راستا هر آنچه وظیفه و رسالت ما در حوزه نظارت بر انتخابات است به نحو احسن پیگیر خواهیم کرد. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تاکید بر چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در ابتدای سال اهمیت انتخابات را مطرح کردند.

صیدی با تاکید بر همکاری و همدلی بین فرمانداران و ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، تاکید کرد: هئیت‌های نظارت و بازرسی انتخابات استان نیز تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار خواهند گرفت و امیدواریم ایلام در بحث مشارکت انتخابات بدرخشد.

وی اضافه کرد: فرآیند انتخابات در سال جاری با همکاری و همدلی ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخاباتی روان‌تر، راحت تر و ساده‌تر و با تعامل بیشتر بر اساس و با محوریت قانون انجام شود.

دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌ رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 2756282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha