جناب نماینده! یک وعده تحقق یافته برای سقز را نام ببرید!

مردم شهرستان های سقز و بانه برای عبور از کمبودها و بی توجهی ها و محرومیت ها در انتخابات گذشته بهزاد رحیمی به عنوان نماینده انتخاب کردند، جوانی که امید می رفت بر خلاف اسلافش در مسیر درست نمایندگی مردم گام بردارد اما ناظران سیاسی بر این باورند او در این حوزه چندان موفق نبوده است.

کرد پرس- او در مراسم ها و سخنرانی های قبل و بعد از انتخاب شدنش به عنوان نماینده مردم سقز و بانه وعده هایی می داد که بسیاری از آنها حرف دل مردم بود، از بازگشایی فوری و سریع بازارچه مرزی سیف تا ساماندهی کولبری و به قول جنابشان رساندن سقز به جایگاه واقعی خود به عنوان دومین شهر مهم استان مانند،  ملایر در همدان، خوی در ارومیه، مراغه در آذربایجان شرقی و... 

به این سیاهه  افتتاح و تکمیل فرودگاه سقز، تلاش برای الحاق سقز به منطقه آزاد و معرفی سقز به عنوان مرکز اداری این منطقه و بسیاری وعده دیگر را می توان اضافه کرد. 

حال 3 سال از دوران نمایندگی ایشان گذشته است، در این نوشتار کاری به عملکرد و اظهارات چالشی  جنابشان در حوزه سیاسی نداریم و موارد کلی مانند توسعه اقتصادی، تقویت رویه نظارتی نمایندگان، کاهش بیکاری هم مطرح نمی کنیم و اصولاً موردی هم نمی بینیم که قابل بحث باشد.

اما در مورد همین موارد ملموس و وعده های انتخاباتی وی مانند بازارچه مرزی و منطقه آزاد، به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام، ایجاد امکانات ویژه برای دومین شهر استان، کاهش اختلافات در حوزه های مدیریت شهری و موارد مشابه،سوال ما از جناب نماینده این است که یک دستاورد ملموس را نام ببرید که به سرانجام رسیده است؟ بررسی ها که نشان می دهد هیچ وعده ای تحقق نیافته است.

اگر به سرانجام نرسیده، علت چه بوده؟ چرا برای مردم شفاف سازی نمی کنید؟ می گفتید وظیفه نماینده دخالت در عزل و نصب نیست اما در بسیاری از ادارات و انتخابات شوراها شبهه دخالت شما وجود داشته و دارد، چند بار از وزیران برای عدم تکمیل پروژه های عمرانی طرح سوال کردید؟ چند استیضاح را امضا کردید؟

پیشنهاد می کنیم عملکردت را با وعده هایتان در ترازوی وجودان بگذارید و به نامه نگاری های صرف بسنده نکنید و بعد برای خود نمره و امتیازی قایل شوید که آیا امتیاز قبولی می گیرید یا عمر نمایندگی و فعالیت عمومی تان به پایان رسیده است؟

(مطالب منتشر شده در کرد پرس به معنی تایید آن و نظر و رای رسانه نیست و نماینده سقز و بانه هم اگر خواهان پاسخگویی باشند می توانند از این تریبون استفاده کنند) 

کد خبر 2756556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha