پس از صدور حکم اعدام فرمانده وپنج مسئول«نیروی ضدترور» اتحادیه میهنی توسط دادگاه اربیل، رئیس اتحادیه مهنی به آنها «مدال» اهدا کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ پس از صدور حکم روز یکشنبه ۲۰۲۳/۶/۴ دادگاه اربیل امروز بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی با وهاب حلبچه‌ایی و شماری از فرماندهان نیروی ضد ترور دیدار کرد و به آنها مدال اهداد کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، پس از آنکه دیروز دادگاه اربیل حکم اعدام فرمانده و شماری از مسئولان نیروی ضد ترور را به اتهام ارتباط با پرونده ترور سرهنگ دوم هاوکار جاف را صادر کرد امروز قباد طالبانی به آنها مدال اهدا کرد.

در بیانیه‌ای آمده است بافل طالبانی در ابتدای این دیدار از نیروهای ضد ترور به عنوان اولین نیروی ضد ترور در کردستان و تلاشهایشان در مبارزه با نیروهای تروریست و شکست دادن توطئه‌های انجام گرفته با هدف برهم زدن امنیت اقلیم کردستان سپاس و قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: « شما نمونه فرماندهان دلسوز و باارزش کردستان هستید که تاریخی پر از افتخار آفریده‌اید فعالیتها شما در راستای ثبات اقلیم کردستان و مردم عزیز گواهی بر دلسوزی و خستگی ناپذیری شما است.»

وی همچنین تاکید کرد با نیروهای ائتلافی خود تلاشهای خود را ادامه می‌دهیم تا قدرت نیروهای ضد ترور به عنوان  دژی مستحکم در حافظت از کردستان افزایش یابد.

در پایان این دیدار رئیس اتحادیه میهنی مدال احترام را به نیرهای ضد ترور در مقابل قربانی‌دادن‌های آنها به خاطر خاک کردستان و سربلندی مردم اهدا کرد.

کد خبر 2756640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha