سالن چند منظوره اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد تجهیز می شود

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس از تجهیز سالن چند منظوره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش کردپرس، جلال محمودزاده در این باره گفت: بعد از سفر کاری سال گذشته (اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی اختصاص اعتبار، سالن چند منظوره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازسازی و نوسازی لازم شد.

او ادامه داد: اخیراً نیز اعتباری به منظور تجهیز آن سالن تخصیص یافته است تا در سال جاری سالن مذکور به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجهز گردد.

بنا بر اعلام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد؛ تنها سالن آمفی تئاتر و نمایش این شهرستان با ۳۰ میلیارد ریال هزینه تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش کردپرس، مهاباد بیش از دو دهه است از وجود سالن سینما و سال های اختصاصی فرهنگی و هنری محروم مانده است.

این شهرستان همچنین با وجود هنرمندان فعال و مطرح در حوزه فیلم و سینما در سطح ملی و بین المللی هنوز هم یک سالن سینما ندارد و مشکلات هنرمندان مهابادی در نبود این قبیل مراکز فرهنگی بیش از پیش افزوده شده است. تا کنون هم وعده ها زیادی برای احداث سینما امید، سینما پردیس، سینماهای خصوصی و دولتی داده شده ولی دریغ از عملی شدن!

بهار سال گذشته نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در مهاباد تصویب شد جامعه فرهنگی و هنری مهاباد همچنان منتظر کلنگ زنی و عملیات احداث و بهره برداری این مجموعه است.

کد خبر 2756666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha