اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی نقش مهمی در توسعه سنندج دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در دنیای امروز توسعه خیلی از شهرها را به تقاطع‌های غیر همسطح آن می‌شناسند و اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

به گزارش کرد پرس، کیومرث حبیبی در مراسم کلنگ‌زنی ۲ پروژه عمران شهری در سنندج، گفت: ورودی سنندج از محور فرودگاه بسیار مناسب طراحی شده و از معیارهای قابل قبولی برخوردار است.

وی اظهار کرد: متاسفانه ورودی شهر از سمت همدان با یک درهم ریختگی و آشفتگی مواجه است که اجرای این پروژه‌ها می‌تواند به رفع این مشکل کمک جدی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: ما اعتقاد داریم بخشی از وضعیت ترافیک شهر سنندج، عدم اجرای طرح تفصیلی بوده است.

حبیبی با بیان اینکه نبود یک سلسله مراتب در شبکه اتصالات بار شبکه را روی یک سری مسیر اصلی انداخته است، ادامه داد: در شورای ترافیک شهر سنندج یک سری تصمیمات برای ساماندهی شهر سنندج صورت گرفت.

وی یادآور شد: اجرای این ۲ پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت و در عین حال توسعه و پایدار مرکز استان داشته باشد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای ترافیک، بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهیم کرد.

حبیبی با بیان اینکه قطعا اجرای این ۲ پروژه تاثیرگذار یک کارنامه ماندگار را به اسم شهرداری و شورای این دوره رقم می‌زند، گفت: در دنیای امروز توسعه خیلی از شهرها را به تقاطع‌های غیر همسطح آن می‌شناسند اجرای این پروژه می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه شهری سنندج داشته باشد.

وی اظهار کرد: اجرای این ۲ پروژه در کنار ساماندهی ترافیک می‌تواند یادگار ماندگاری از مدیریت این مقطع زمانی باشد که در سال‌های آینده خود را نشان می‌دهد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه اجرای این طرح با توجه به اهمیت و ضرورتی که داشت در شورای ترافیک تصویب شد، افزود: در حضور اصحاب رسانه قول می‌دهیم که با تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم از شهرداری و پیمانکار پروژه که از پیمانکاران بومی استان است، حمایت کنیم.

حبیبی ادامه داد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی جز پروژه‌های اولویت‌دار شهر سنندج است چرا که با افتتاح کریدور شمالغرب بار ترافیکی در این نقطه ۵ برابر وضعیت فعلی خواهد شد.

کد خبر 2756925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha