اجرایی شدن ۷۳ درصدی مصوبات کارگروه تسهیل کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تا کنون ۱۹۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار شده که ۲ هزار و ۹۰۸ مصوبه در آنها صادر و ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شده است.

بختیار خلیقی در یکصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که با موضوع بررسی مشکلات فراروی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برگزار شد، گفت: تا پیش از برگزاری این جلسه ۲ هزار و ۹۰۸ مصوبه در راستای رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان صادر شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۱۶ مصوبه اجرایی و ۷۹۲ مصوبه نیز در دست اجرا است.
وی افزود: در مجموع تا کنون برای یک هزار و ۶۷۱ پروژه مشکل دار در کردستان پرونده تشکیل شده که عمده مشکلات این واحدهای تولیدی در حوزه بانکی بوده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به مشکلات واحدهای ارائه شده در این جلسه اشاره کرد و اظهار کرد: در این جلسه ۴۴ طرح و پروژه مشکل دار استان کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خلیقی ادامه داد: در این جلسه مشکلات فراروی واحدهای تولیدی بررسی شد و مقرر شد که دستگاه های مربوطه نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.
وی یادآور شد: طرح تولید مربا و ترشیجات، شرکت زرین بنای پارسیان، هتل لاله بانه، شرکت کشت و صنعت، دامپروری سرشیو، واحد تعاونی ۲۰۳۴ مرغداری، پایانه صادراتی کردستان، شرکت سهند پلاست، شرکت آب معدنی ایرانیان آذین چهل چشمه از جمله طرح های دارای مشکل بود که در این جلسه برای رفع مشکلات پیش روی آنها مصوباتی صادر شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین در راستای درخواست امهال تسهیلات واحدهای معرفی شده در حوزه کشاورزی با ۷.۵ درصد، ۲۷ واحد مرغداری، پرواربندی گوساله و پرورش ماهی بررسی هایی صورت گرفت و مصوباتی صادر شد.
کد خبر 2756977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha