دستگیری کلاهبرداری حرفه ای فروش سموم کشاورزی

سرویس آذربایجان غربی-رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت های مشهور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش کردپرس، سرهنگ کارآگاه " صادق شکری  " در این باره اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی  در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت های مشهور می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

او گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند که بیان داشتند که متهم از آنان با این روش کلاهبرداری و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در  تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم؛ متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان  دلالت شد.

او ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک،  به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی ۳۰ میلیارد ریال اعتراف  که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شکری در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده است می توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان - اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۲۱۸۲۳۱۴۶ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 2757027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha