دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج آغاز شد

دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهان با حضور رئیس کمیته آموزش والیبال کشور، بازیکنان سرشناس اسبق تیم ملی و مربیان بین المللی در سنندج آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، استاندار کردستان در مراسم افتتاحیه دورە مربیگری بین المللی سطح یک جهان که به میزبانی استان کردستان برگزار شد، گفت: والیبالیست های کشور در طول چند سال اخیر به جایگاهی دست یافته اند که شاید تا قبل از این جزو آرزوهای دوردست ما تلقی می شد و عملا تفوق و پیروزی در مقابل برخی از تیم های آسیایی یک رویا بود، اما امروز والیبال کشور در قله آسیا قرار دارد و جزو چند تیم برتر دنیا است که این مهم نشان از خودباوری، اعتماد به نفس و موفقیت ایرانیان دارد.

اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: رشته والیبال یک رشته ورزشی پیشگام و الهام بخش برای همه ورزش های موجود در کشور و برای همه ایرانی ها است.

وی از برگزاری دوره های آموزشی والیبال به میزبانی استان کردستان ابراز خشنودی کرد و افزود: بسیار مفتخریم و استقبال می کنیم که زمینه و ظرفیتی را برای حضور تیم ها و اردوهای ورزشی و دوره های آموزشی در استان فراهم کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: استان کردستان استانی است که به اعتقاد من باید آن را از نو شناخت زیرا به دلایل مختلف، متاسفانه هم میهنان ما به شناخت عمیقی از کردستان دست پیدا نکرده اند.

زارعی کوشا یادآور شد: برگزاری این دوره های آموزشی به میزبانی کردستان علاوە بر برکات و آثاری که دارد، در خود این رشته والیبال یک عایدی بسیار خوبی برای استان دارد و همچنین فرصتی برای شناخت مهمانان از استان کردستان است.

کد خبر 2757069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha