امروز آخرین مهلت استعفای نامزدهای انتخابات مجلس است

سرویس آذربایجان غربی-رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی را دارند تا امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه مهلت دارند که از مسئولیت خود استعفا دهند.

به گزارش کردپرس از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی،  رضا ابراهیمی، اظهار کرد: بر اساس جدول زمانبندی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رهبری ، مهلت استعفای مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات و مشاغل همتراز،  تا بیست و پنجم خرداد ماه (یعنی شش ماه قبل از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخاباتی) تعیین شده است.

او ادامه داد: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی را دارند تا پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه مهلت دارند تا از مسئولیت خود استعفا دهند.

رئیس  ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی افزود : لزوم استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات، در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور تصریح شده و در اطلاعیه شماره دو نیز ۵۷۸ عنوان شغلی همتراز بندهای الف و ب ماده ۲۹ قانون انتخابات مشخص و اطلاع رسانی شده است.

ابراهیمی ادامه داد : در اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور نیز ، تعداد دیگری از مشاغل مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات کشور، معین و اعلام شده اند که لازم است داوطلبان برای اطمینان از نتیجه استعفای خود، به اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور توجه و استعلام لازم را بعمل آورند.

او تاکید کرد: استعفای داوطلبان بعد از تاریخ اعلام شده (۲۵خرداد۱۴۰۲)، پذیرفته نخواهد شد.

کد خبر 2757076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha