دستگیری دو عضو داعش در عملیات مشترک SDF و ائتلاف بین المللی در جنوب حسکه

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از عملیات مشترک نیروهای YAT وابسته به SDF و سازمان CTG و نیروهای ائتلاف بین‌الملل در حسکه و دستگیری دو عضو داعش در این عملیات‌ خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دمکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از عملیات مشترک یگان‌های ضدترور(YAT) وابسته به SDF و سازمان مبارزه با ترور اتحادیه میهنی(CTG) و نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش در حسکه و دستگیری دو عضو داعش در این عملیات‌ خبر داد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه‌ مرکز رسانه‌ای SDF در مورد عملیات این نیروها و دستگیری دو عضو داعش در جنوب حسکه آمده است: «در عملیات مشترک علیه هسته‌های داعش در جنوب حسکه، YAT و CTG و نیروهای ائتلاف بین‌المللی حضور داشتند.»

در ادامه این بیانیه تایید شد که عملیات این نیروها در روز ۱۳ ژوئن و در روستای «صبخه» در شهرک شدادی واقع در جنوب حسکه انجام شد و پس از رصد هوایی تحرکات اعضای داعش، محل اختفای اعضای داعش مشخص شد و سپس در این عملیات دو عضو داعش دستکیر شدند.».

همچنین بیان شد که این دو عضو داعش ، سلاح و مهمات را برای انجام حملات علیه نیروهای SDF و غیرنظامیان تهیه می‌کردند و نیروهای مشترک در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نظامی را نیز کشف و ضبط کردند.

کد خبر 2757131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha