٢ اثر از آذربایجان غربی برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه آمریکا شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: فیلم «چند تار مو» به کارگردانی «شاهین جبارزاده» و «بایگانی» به نویسندگی و کارگردانی «سجاد عبداللهی» توانستند در جشنواره (The Art movie Making) نیویورک آمریکا جایزه بهترین فیلم کوتاه (Best realistic Prop) را از آن خود کنند.

به گزارش کردپرس. احسان مهدیان افزود: این فیلم‌ها هر ۲ از تولیدات انجمن سینمای جوان ارومیه هستند که در این جشنواره شرکت داشتند.

او ادامه داد: در فیلم چند تار مو «شاهین جبارزاده» به عنوان نویسنده و کارگردان، «سعید عبدالهی و نوشین صدیق نیا» به عنوان بازیگر، «امین اسدی» به عنوان میدر تصویربرداری، «سجاد عبدالهی» به عنوان دستیار کارگردان، «بهزاد محمدی» به عنوان مدیر تولید، «موسی همتی» به عنوان صدابردار، «سردار قنبرزاده» به عنوان صداگذاری و اتالوناژ، «سجاد جبارزاده» به عنوان طراح صحنه و «عسل جبارزاده» به عنوان گریمور نقش آفرینی کرده‌اند.

رییس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه موضوع این فیلم آسیب‌های اجتماعی است، گفت: این فیلم در lift- off film maker sessions لندن و maharaja international film festival هندوستان نیز نامزد بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردان، بهترین تدوین، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین تصویر برداری، بهترین صدا گذاری، بهترین طراحی شده است.

مهدیان در پایان به ایرنا اظهار کرد: انجمن سینمای جوان با همکاری و تامین اعتبار ساخت ۱۰ فیلم با موضوع خانواده را در دستور کار قرار داد که از مجموع این ۱۰ فیلم تاکنون ۲ فیلم موفق به حضور در جشنواره‌های بین المللی و کسب عناوین محتلف شده‌اند.

کد خبر 2757157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha