شهردار: کاهش افق طرح تفصیلی بوکان در دستور کار است

سرویس آذربایجان غربی- شهردار بوکان از قرار گیری دستور بازنگری طرح تفصیلی و کاهش افق طرح از سال ۱۴۰۵ به سال ۱۴۰۲ در دستور کار شهرداری، خبر داد.

به گزارش کردپرس، از شهرداری بوکان؛ ناصح محمدخانی در این باره اظهار کرد: در سفر یک روزه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی با فرماندار شهرستان بوکان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران بوکان و سیمینه که در راستای بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری برگزار شد، گزارش عملکرد این سازمان و مسائل و مشکلات شهری ارائه شد.

او اساسی ترین مشکل و دغدغه مدیریت شهری را مغایرت های اساسی طرح تفصیلی دانست و ادامه داد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون هیچگونه افزایش محدوده ای به شهر بوکان انجام نشده بود که بر همین اساس، مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دوره ششم یکی از اهداف اصلی و اساسی شهر را که اقدامی بسیار زیرساختی در حوزه شهرسازی و عمرانیست، کاهش افق طرح تفصیلی و بازنگری طرح از سال ۱۴۰۵ به سال ۱۴۰۲ در نظر گرفت.

محمدخانی افزود: با پیگیرهای مستمر و مکرر نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی موضوع در دستور کار قرار گرفته و نهایتا در اسفند ماه ۱۴۰۱ موفق به تشکیل جلسه ای با حضور وزیر و معاون محترم راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی و معماری کشور شدیم و با ارائه مدارک و مستندات فنی و تخصصی، موفق به صدور دستور بازنگری طرح تفصیلی شده که مراحل آن با لحاظ فوریت در دستور کار شهرداری است.

شهردار بوکان از تحقق ١٢٧.٥ درصدی بودجه شهرداری خبر داد و گفت: افزایش ٣ برابری درآمدهای کوششی شهرداری به نسبت مدت زمان مشابه در گذشته با توجه به شناسایی و وصول درآمدهای پنهان شهرداری توسط مجموعه مدیریت شهری انجام گرفته است.

کد خبر 2757233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha