تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی پلاک تبرآباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ انشااله کولانی اظهار کرد: در راستای صیانت از عرصه‌های ملی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، در اراضی ملی در پلاک ۱۸۰ سه قطعه به مساحت ۲۴۵۱ متر مربع از بخش مرکزی موسوم به تبرآباد شهرستان کرمانشاه تخریب و قلع و قمع گردید.

وی افزود: این اقدام بر اساس رأی قضایی صادره و با حضور نماینده دادستان، عوامل نیروی انتظامی و مامورین یگان حفاظت اداره کل و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه اجرایی شد.

کولانی تصریح کرد: منابع طبیعی بستر حیات وتوسعه پایدار در هر سرزمینی است که در زمره انفال ومتعلق به تمامی نسلهاست لذا هر گونه دخل وتصرف غیر مجاز در آن جرم تلقی شده وبشدت با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول از آحاد مردم خواست از هر گونه خرید و فروش اراضی در عرصه های طبیعی و حتی کشاورزی بدون استعلام قانونی از دستگاه‌های ذیربط جدا خودداری کنند که در صورت عدم توجه عواقب اینچنینی را به همراه خواهد داشت.

وی در خاتمه از تمامی همشهریان خواست در همیاری طبیعت و همگامی با حافظان این ارزش‌های الهی با مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه های منابع طبیعی سریعا مراتب را به شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نمایند.

کد خبر 2757260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha