گذرنامه موقت ویژه اربعین در کردستان صادر می شود

فرمانده انتظامی کردستان از صدور گذرنامه موقت ویژه زائرین اربعین در استان خبر داد و گفت: برای نخستین بار گذرنامه موقت با اعتبار ۵ ساله ویژه زائرین اربعین در استان صادر می شود.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال پیاپی مرز باشماق میزبان زائران اربعین خواهد بود، گفت: تمام اقدامات لازم برای ورود و خروج زائرین اربعین در استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: مردم از نیمه دوم تیرماه با وارد شدن به سایت پلیس من و یا از طریق پلیس +۱۰ نسبت به دریافت این گذرنامه ها با قیمت کمتر از گذرنامه های عادی اقدام کنند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از ایجاد قرارگاه اربعین در فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد و افزود: در سطح استان ستاد اربعین استانی تشکیل شده که فرماندهی انتظامی نیز عضو این ستاد است.

سردار آزادی ادامه داد: با تشکیل این ستاد، همکاری و تعامل بسیار خوبی در بین دستگاه های مختلف در راستای استقبال و میزبانی شایسته از زائرین ایجاد شده است.

وی یادآور شد در مجموع از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده که نسبت به مدت زمان مشابه رشد ۱۸ درصدی داشته است.

کد خبر 2757265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha