طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب ایلام آغاز شد

سرویس ایلام - در پی ازدیاد سگهای بلاصاحب و ولگرد در اقصی نقاط شهر ایلام خصوصا مناطق حاشیه‌ای و پارکها و تفرجگاهها، روابط عمومی شهرداری ایلام از آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب از شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این بیانیه آمده است: زنده گیری سگ های بلاصاحب از مدتها قبل در دستور کار شهرداری ایلام بوده و هست و خواهد بود اما حسب دستور شهردار ایلام و آمادگی پرسنل حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند شهرداری عملیات زنده گیری و نگهداری سگ های ولگرد بصورت عاجل و مقتضی از دیشب آغازشده است و تیمی مخصوص، متشکل از کادر دامپزشکی و پرسنل خدمات شهری در این راستا در حال فعالیتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نحوه فعالیت بدین گونه است که ابتدا تیمی محل ها و مناطق جولان سگ های ولگرد را شناسایی و سپس موضوع از طریق بی سیم به واحد مربوطه اعلام تا هر چه سریع‌تر روند زنده گیری را آغاز کنند. ابتدا با وسایلی که در اختیار دارند سگ ها را رام کرده و سپس معاینه می کنند و بلافاصله حیوان را به مکان تعبیه شده ای که مخصوص نگهداری سگ های بلاصاحب است راهی می کنند و در آخر آزمایشات لازم را مبنی بر درمان آنان بعمل می آورند. روند نظارت بر عملیات زنده گیری و نگهداری و درمان آنان بر عهده یک گروه مشخص است و تمام این فعالیت کاملا رصد می شود.

کد خبر 2757288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha