عامل تیراندازی در بیمارستان امام خمینی ایلام دستگیر شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک نفر دربیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح در درب ورودی بیمارستان امام خمینی (ره)، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۳ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی مشخص شد متهم که از شرورهای سابقه دار می باشد اقدام به شلیک ۱۰ تیر با سلاح غیر مجاز کرده که منجر به مجروح شدن یک نفر و خسارت به خودرو های پارک شده کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و متهم در کمترین یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد، تصریح کرد: متهم علت انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد گفت: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

کد خبر 2757341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha