اعتماد به دستگاه قضایی در کردستان افزایش یافته است

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: رضایتمندی، اعتماد و امیدآفرینی خوبی نسبت به دستگاه قضا در کشور و کردستان افزایش یافته و در عین قاطعیت و برخورد و هم افزایی با سایر دستگاه ها، مشارکت و مردم محوری مدنظر بوده است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج، گفت: آنچه از مسئولیت و خدمتگزاری شامل حال ما شده، به برکت خون شهداست و بزرگداشت هفته قوه قضائیه را در کنار شهدا آغاز می کنیم.

وی اظهار کرد: از ۵ سال گذشته با صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، سند تحول قضایی تدوین شد تا این دستگاه، یک دستگاه در تراز بیانیه گام دوم و در شان نظام باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: دستگاه قضایی در سال گذشته به سمت برنامه محوری و عملیاتی رفت و برنامه امسال با پختگی بیشتر برای اجرا رفته است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رضایتمندی، اعتماد و امیدآفرینی خوبی نسبت به دستگاه قضا در کشور و کردستان ایجاد شده و در عین قاطعیت و برخورد و هم افزایی با سایر دستگاه ها، مشارکت و مردم محوری مدنظر بوده است که رضایتمندی خوبی حاصل شده و این در نظرسنجی ها ملموس است.

وی با قدردانی از زحمات جهادگونه همکارانش در دستگاه قضایی استان، یادآور شد: هر ساله ورودی پرونده در دادگستری کل استان افزایش داشته اما آنچنان تلاش و جهاد و خدمت مدنظر کارکنان است که نه تنها پرونده های وارده، بلکه پرونده های گذشته هم ۷ درصد کاهش یافته است و در مجموع نیز پرونده های ورودی در سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس کل دادگستری کردستان بیان کرد: امروز فشارهای دشمنان، فشار درونی و مسائل و مشکلات از یک طرف و وفاداری و در صحنه بودن مردم از طرف دیگر وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است و این پرتلاشی و اخلاص در خدمتگزاری به مردم را می طلبد.

کد خبر 2757358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha