کارخانه سقزسازی ون کردستان رتبه ملی خانه بهداشت کارگری را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: کارخانه سقزسازی ون کردستان در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور، رتبه برترین خانه بهداشت کارگری را کسب کرد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری گفت: در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان سلامت محور، خانه های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان، از «شیرکو تالیجاری» مسئول خانه بهداشت سقزسازی ون کردستان به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر ملی معرفی و تقدیر شد.

وی افزود: این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت محور، خانه های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه سلامت کارگران و محیط بنگاه های اقتصادی منجر به بهره وری در تولید می شود، اظهار کرد: نیروی کار سالم و ماهر یکی از مهمترین پشتوانه های پایدار هر جامعه ای به شمار می رود که تامین ایمنی و سلامت محیط های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه های ناشی از آن برخوردار است.

پیشکاری ادامه داد: با ارائه خدمات ایمنی و بهداشتی در سطح واحد های کارگری مطابق ماده ۱۴۷ قانون کار، با ایجاد خانه های بهداشت کارگری می توان بهره وری کار و تولید را افزایش داد.

کد خبر 2757454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha