آتش‌سوزی گسترده در بازار نقده/۲۰ نفر مصدوم شدند/فرماندار:کسی مصدوم نشد!

سرویس آذربایجان غربی- در پی آتش سوزی گسترده در بازارچه امین نقده، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از مصدومیت ٢٠ تن و احتمال افزایش مصدومان به دلیل گستردگی آتش سوزی خبر داد اما فرماندار نقده می گوید: این حادثه مصدومی نداشته‌ است!

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:  ڕبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان ؛ ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ آتش سوزی در محل بازارچه امین شهرستان نقده گزارش شد.

او ادامه داد: ۴ تیم امدادی از نجاتگران جمعیت هلال احمر نقده در محل حادثه حضور یافتند و هم اکنون در حال امداد رسانی به مصدومین و انتقال آنها به مرکز درمانی هستند .

محبوبی تصریح کرد: این حادثه تا کنون ۲۰ مصدوم برجا گذاشته است اما به دلیل وسعت حادثه احتمال افزایش مصدومین وجود دارد.

علیرغم اظهارات سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی فرماندار نقده مدعی شده که این حادثه مصدومی نداشته است.

محمد نوبخت به ایرنا گفت: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب گزارش آتش‌سوزی بازارچه امین به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در این مکان حضور یافته و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.

او بیان اینکه برای اطفای حریق از تیم‌های اتش نشانی از شهرهای اطراف نقده و پتروشیمی ارومیه استمداد شد، اظهار کرد: به علت اینکه احتمال آتش سوزی مجدد در محل یاد شده وجود داشت اقدامات لازم در محل انجام شده و نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند.

نوبخت گفت: این بازارچه دارای ۸۰۰ مترمربع مساحت با ۵۰ مغازه پوشاک و مصالح ساختمانی بود و علت اولیه آتش سوزی اتصالات برق تلقی می‌شود.

فرماندار نقده با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشته‌ است، اضافه کرد: میزان خسارت‌ها بعد از حضور تیم کارشناسی بررسی و اعلام می‌شود.

گفته می شود؛ مغازه‌داران با استفاده از وانت بارها اجناس سالم را از مغازه هایشان تخلیه کرده اند. در این حادثه بیش از ١٠٠ مغازە دچار حریق شدە و میزان خسارت مشخص نیست.

کد خبر 2757477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha