مرز خسروی در اربعین ۲۴ ساعته می‌شود/ افزایش گیت‌های ورود و خروج در مرز مهران

سرویس ایلام - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه ستاد اربعین استان ایلام در مرز مهران در جمع خبرنگاران از ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی برای اربعین امسال خبر داد و گفت: گیت‌های ورود و خروج مرز مهران افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سیدمجید میراحمدی اظهار کرد: مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرین و باشماق برای اربعین حسینی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مرز خسروی برای اربعین امسال ۲۴ ساعته خواهد بود، تصریح کرد: امسال گذرنامه ویژه برای اربعین حسینی، به قوت خود باقی است که به تازگی تمهیدات لازم برای صدور آن صورت گرفته است، این گذرنامه ویژه به مدت پنج سال اعتبار دارد و قرار است با هزینه کمتر و تنها برای سفر اربعین صادر شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در پایانه مرزی مهران برای توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است، یادآور شد: در مرز مهران تعداد گیت ها و درب های ورود و خروج با همکاری طرف عراقی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه جاده ایلام-مهران تا اربعین چهاربانده می شود و پروژه های خوبی در این مسیر در حال اجراست، یادآور شد: هدف اصلی ما در پایانه های مرزی با توجه به گرمای هوا، کمترین معطلی در پایانه ها است.

میراحمدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین آب شرب و یخ در پایانه ها به خصوص مرز مهران اندیشیده شده است.

کد خبر 2757607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha