دلیل اهانت به مقدسات مسلمانان، ترس غربی‌ها از ابهت اسلام است

سرویس کرمانشاه _ امام جمعه پاوه گفت: دلیل اهانت های اروپا و سایر کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان ، ترس و واهمه آنها از قدرت و ابهت اسلام و مسلمانان است.

به گزارش کردپرس؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه پاوه ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد عنوان کرد: دلیل اهانت های اروپا و سایر کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان ، ترس و واهمه آنها از قدرت و ابهت اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: قرآن کریم کلام خداوند متعال است و هر قوم و شخصی که با آن مبارزه کند گرفتار خواهد شد و بانیان این هتک حرمت نیز دیر یا زود گرفتار خواهند شد.

امام جمعه پاوه ادامه داد: پس از این اهانت بی شرمانه، حتی وزارت امورخارجه آمریکای جنایتکار، سوزندان قرآن را مصلحت ندانسته و در روسیه هم رییس جمهور این کشور ، قرآن را به یکی از چهره مذهبی اهدا نمود

وی تاکید کرد: ضمن محکوم کردن این حرکات، ضرورت دارد مسلمانان بیشتر هوشیار باشند تا دیگر شاهد چنین اقدام بی شرمانه و مذبوحانه ای نباشیم.

ماموستا قادری در ادامه به آغاز تردد مسافری از مرز شوشمی اشاره کرد و گفت: در جریان بازگشایی رسمی مرز مسافری شوشمی این شهرستان، مدیران زیادی تلاش کردند تا پاوه از بن بست خارج شود که قدردان همه این عزیران هستیم.

 وی گفت: در دو ماه اخیر، استانداران کرمانشاه و حلبجه، فرمانداران پاوه و حلبچه، اداره کل راهداری و راهداری پاوه، مرزبانان دو کشور و در رأس مجموعه قرارگاه رمضان تلاش های بسیار زیادی کردند تا خواسته دیرینه مردم دو کشور محقق شود.

امام جمعه پاوه تاکید کرد: مردم دو کشور از بازگشایی این مرز استقبال کرده اند و انتظار داریم ادامه کار نیز با جدیت و تلاش بیشتری همراه باشد.





 

کد خبر 2757676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha