صدور پروانه نوسازی ۲۲۸۷ واحد مسکونی در محدوده بافت‌های فرسوده آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای تعداد ۲ هزار و ۲۸۷ واحد مسکونی در قالب نوسازی واحدهای مسکونی محلات هدف بافت‌های فرسوده در طرح بازآفرینی شهری پروانه ساختمانی صادر شده است.

به گزارش کردپرس، جلال تقی دخت در این باره افزود: این میزان پروانه ساختمانی در قالب یک هزار و ۳۹۶ پروژه صادر شده است و روند اجرایی این طرح با جدیت دنبال می شود.

او ادامه داد: از این تعداد ۹۳۶ واحد برای دریافت تسهیلات بانکی ثبت نام و به بانک های عامل معرفی شده اند و باقی متقاضیان نوسازی مساکن نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت:  تاکنون از این تعداد برای ۴۰۰ واحد مسکونی متقاضی نوسازی عقد قرارداد انجام شده ‌و روند پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

تقی دخت افزود: بخشی از تعهدات و تکالیف نهضت ملی مسکن، نوسازی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری بوده و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و سریع تر این طرح سنجیده شده است.

او تاکید کرد: به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ساکنین، انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه نوسازی مسکن، اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی متضمن نوسازی، تخفیفات پروانه ساختمانی، خدمات نظام مهندسی، میزان و فرآیند دریافت تسهیلات بانکی انجام شده است.

کد خبر 2757687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha