نجات چوپان ٦٢ ساله در ارتفاعات خوی/ وقوع تصادف در محور اشنویه به ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نجات چوپان ۶۲ ساله از ارتفاعات روستای شوریک خوی و امداد رسانی به ٦ مصدوم حادثه رانندگی در محور اشنویه به ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره گفت: ساعت ۶ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه به دنبال گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک چوپان ۶۲ ساله در ارتفاعات قره داش روستای شوریک شهرستان خوی تیم امداد نجات کوهستان خوی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مصدوم دچار تنگی نفس و ترومای صورت شده بود، این عملیات با توجه به تاریکی هوا و صعب العبور بودن مسیر و طی ۷ کیلومتر بصورت پیاده، در نهایت پس از رسیدن نجاتگران بر بالین مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدوم به منطقه امن پایین کوه منتقل و بعد از انجام اقدامات نهایی به خانواده آن مصدوم تحویل داده شد.

محبوبی اضافه کرد: این عملیات در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر به پایان رسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه از  مصدومیت ۶ نفر بر اثر واژگونی وانت سایپا در محور اشنویه به دیزج مرگور خبر داد و گفت: ساعت۱۱:۰۰ صبح امروز در محور اشنویه به دیزج مرگور(محور فرعی ییلاق لولکان)، یک دستگاه خودروی وانت سایپا واژگون شد.

او بیان کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات عین الروم اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و هر ۶ نفر حادثه دیده را که دچار مصدومیت شده بودند  و به مرکز درمانی انتقال دادند.

کد خبر 2757699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha