۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

مدیرکل دامپزشکی استان مطرح کرد؛

برون‌سپاری، استفاده از مدیران مردمی و مسئله محور بودن از اولویت‌های دامپزشکی ایلام

ساماندهی کشتارگاه‌های استان و کاهش کشتارهای غیر مجاز در دستور دامپزشکی ایلام قرار دارد
برون‌سپاری، استفاده از مدیران مردمی و مسئله محور بودن از اولویت‌های دامپزشکی ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل دامپزشکی استان ایلام در گفتگو با کردپرس، ضمن تشریح اقدامات یک سال گذشته در دامپزشکی استان، گفت: اهتمام به گفتمان دولت سیزدهم در ساختار اداری و فنی دامپزشکی استان جاری شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر یونس احمدی در تشریح اقدامات یک سال گذشته در دامپزشکی استان، گفت: اولویت اول دامپزشکی، تحقق شعار و گفتمان دولت سیزدهم در دامپزشکی استان بوده است.

وی با اشاره به اولویت‌های یک سال گذشته در دامپزشکی استان افزود: اولویت‌های دامپزشکی استان بر اساس گفتمان دولت سیزدهم شکل گرفته و استفاده از مدیران مردمی، برون سپاری برای اشتغالزایی، مسئله محور بودن فعالیت‌های دامپزشکی و افزایش خدمات دامپزشکی جزء اولویت‌ها و اقدامات دامپزشکی استان طی یک سال گذشته بوده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: در موضوع بخش و فرهنگ مسئله محوری، ساماندهی کشتارگاه‌های استان و کاهش کشتارهای غیر مجاز در دستور دامپزشکی قرار گرفت. در این ارتباط مجموعه اقدامات دامپزشکی استان باعث استقبال مسئولان ارشد استان و اهتمام به این بخش شده است.

احمدی با اشاره به موضوع برون سپاری خدمات در دامپزشکی برای اشتغال در استان، افزود: در این بخش طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در بخش های مختلف خدماتی، واکسیناسیون، ای تی، ممیزی و...مشغول به کار شده و این برون سپاری‌ها در دیگر بخش های دامپزشکی با جدیت در سال جاری نیز دنبال می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: شعار دولت سیزدهم استفاده از مدیران مردمی بوده است در این راستا ۱۴ تغییر مدیریتی در دامپزشکی صورت گرفته که همه مدیران با شاخص مردمی بودن و داشتن تخصص انتصاب شده اند.

وی افزود: در بحث افزایش خدمات دامپزشکی استان به طور مثال دامپزشکی به نظارت بر تولیدات دامی کارخانجات آرد استان و همچنین نظارت بر مراکز طبخ شرکت‌های نفت و گاز و دانشگاهها ورود کرده است.

احمدی اظهار کرد: برای تجهیز ادارات دامپزشکی استان نیز طی یک سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و امکانات بسیاری در دامپزشکی شهرستان‌ها در بخش نرم افزاری و سخت افزاری به روز شده است.

کد خبر 2757703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha