افزایش اعتماد و امیدآفرینی نتیجه توزیع عادلانه خدمات عمرانی در سنندج است

شهردار سنندج با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری موجب رضایتمندی نسبی از شهرداری سنندج شده است، گفت: افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی در سطح شهر سنندج است.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در نشست استاندار کردستان با اعضای شورای شهر سنندج که پس از بازدید از پروژه های عمران شهری سنندج برگزار شد، گفت: معتقدیم شهروندان سنندجی لایق بهترین خدمات هستند و با همین دیدگاه از تمام ظرفیت ها و توان در مسیر خدمت به شهر و شهروندان بهره می‌گیریم.

وی با بیان اینکه سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان است، افزود: توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

شهردار سنندج اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد کند.

رشیدی افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله‌محور بودن برنامه‌ها بیان کرد و ادامه داد: معتقدیم تمام شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات رفاهی را دارند و با همین دیدگاه توسعه فضای سبز و نهضت آسفالت در شهر سنندج با محوریت نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کلید خورده است.

وی با بیان اینکه افزایش ۱۴۰ هکتار فضای سبز به سرانه موجود در عرض دو سال هدف‌گذاری شده است، یادآور شد: این مهم در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس تعریف شده و در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجراست.

شهردار سنندج با اشاره به جذب ۲ هزار تن قیر برای شهرداری سنندج، بیان کرد: با وجود اینکه بیش از چند ماه به سال عمرانی باقی‌مانده است اما تا این لحظه یک هزار و ۳۰۰ تن از این میزان در خیابان‌ها و معابر مختلف سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

رشیدی گفت: در مجموعه شهرداری سنندج آمادگی داریم در صورت اختصاص ۲ هزار تن قیر دیگر در فرصت باقی‌مانده از فصل عمرانی با اولویت نقاط کمتر برخوردار و خیابان‌های اصلی شهر عملیاتی کنیم.

فعال شدن پروژه بلوار اسلام آباد سنندج بعد از ۷ سال

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پروژه بلوار اسلام آباد ۱۴ سال پیش شروع و بعد از وقفه‌ای ۷ ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

شهردار سنندج افزود: تمام تلاش مدیریت شهری اجرا و بهره‌برداری از پروژه بلوار اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر است که امیدواریم با رفع معارض و تسریع در عملیات اجرا، شاهد بهره‌برداری این پروژه تا پایان امسال باشیم.

رشیدی در ادامه به پروژه پارک ۴ هکتاری اسلام آباد (تقتقان) سنندج هم اشاره کرد و ادامه داد: این پارک تفریحی ورزشی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیر دوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، نشیمنگاه خانواده و پیاده راه است.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما اجرای کامل این پروژه تا پایان سال‌جاری است چرا که اجرای این پروژه‌های رفاهی تفریحی در مناطق کم‌برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های بزرگ مقیاس برای بهره‌مندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد، بیان کرد: دیدگاه اعضای شورای شهر سنندج ایجاد و توسعه فضاهای سبز با تاکید بر ثروت‌آفرینی و سرمایه‌گذاری است.

شهردار سنندج گفت: دیدگاه سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج مورد توجه است و توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 2757713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha