مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری مراسم اهدای چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس به مناسبت روز ملی قلم چهارشنبه ۱۴ تیرماه خبر داد.

علی اکبر عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با اشاره به استقبال گسترده اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران فعال در خبرگزاری‌های کردستان از فراخوان چهارمین دوره جایزه رسانه ای پینووس گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال شده بودند، مورد داوری قرار گرفتند.
وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته توسط دبیرخانه، داوری این مرحله نیز توسط اساتید برجسته حوزه روزنامه‌نگاری کشور و مورد تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت.
عبدالملکی گفت: با هدف ترغیب خبرنگاران فعال در رسانه های کردستان برای تولید آثار حرفه ای و ایجاد رقابتی مثبت در این بین، هر دوره ضمن معرفی و تقدیر از سه اثر برتر، جایزه نقدی، تندیس زرین و لوح تقدیر به شاخص ترین اثر ارسالی به انتخاب هیئت داوران اهدا می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بیان داشت: در این رقابت رسانه‌ای، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.
وی گفت: جایزه قلم به صورت مستمر و در یک رقابت آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اهدا می شود.
عبدالملکی به برگزاری مراسم اهدای چهارمین دوره جایزه اشاره کرد و افزود: در این مراسم اصحاب رسانه، مدیران استانی و جمعی از اساتید دانشگاهی حضور دارند و ضمن تقدیر از برگزیدگان این رویداد، از یکی از روزنامه نگاران اثرگذار و جریان ساز استان تجلیل به عمل می آید.

کد خبر 2757753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha