فلاحی: وزارت نفت در برابر مطالبه ایجاد شرکت نفت و گاز ایلام قرار گرفته است

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب که در استانداری ایلام برگزار شد، خواهان تسهیل‌گری مدیریت جدید این شرکت برای احقاق حق مردم استان شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی گفت: در دهه ۷۰ ایلام زیرساختی نداشته و یک‌ دفتری در جایی برای مدیریت نفت و گاز ایلام دایر شده است و اکنون متعرض حق دیگران نیستیم و تنها حق مردم استان خود از نعمت نفت و گاز را خواستاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی به رأی مثبت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به طرح ایجاد شرکت نفت و گاز ایلام اشاره کرد و گفت: با تلاش نمایندگان استان این طرح را در مجلس پیش برده ایم اما در وزارت نفت به انواع مختلف سعی می‌شود که جلوی این طرح گرفته شود.

فلاحی تأکید کرد: ۹۵ درصد عملیات شرکت نفت و گاز غرب در داخل استان ایلام انجام میشود و این حق مردم ماست و ایجاد این شرکت به عدالت نزدیک‌تر است.

وی افزود: حداقل کاری که از دست مدیران شرکت نفت و گاز غرب برمی‌آید این است که در داخل استان، مدیران مربوطه را از فرزندان ایلام انتخاب کنند و تا زمانی که شرکت مستقل نفت و گاز ایلام تأسیس می‌شود در رده‌های مدیریتی نفت و گاز غرب از فرزندان شایسته ایلام استفاده بهینه بشود.

تسریع در عملیات فاز دوم تنگ بیجار، توسعه میادین گازی بانکول و باباگیر، مشارکت بیشتر شرکت نفت و گاز غرب در پروژه‌های راهسازی از محل مسئولیت های اجتماعی، فعال‌تر شدن ستاد ایلام و تفویض اختیارات بیشتر به مدیران مستقر در آن، از دیگر مطالبات مطرح شده توسط فلاحی بود.

کد خبر 2757804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha