مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد ارومیه به بهره برداری رسید

سرویس آذربایجان غربی- مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد شهرستان ارومیه و چندین پروژه بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی، صبح امروز با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور افتتاح شدند.

به گزارش کردپرس، مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد با تحت پوشش قرار دادن ۳۵ هزار نفر در مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه، انواع خدمات سلامت محور از جمله پزشکی و مامایی، مراقبت مادر و کودک، خدمات مشاوره و روانشناختی، مراقبت از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، داروخانه، واکسیناسیون، خدمات مشاوره‌ای تغذیه‌ای، خدمات بهداشت محیط و کار را به مردم ارائه می دهد.

همچنین همزمان با افتتاح این مرکز خدمات جامع سلامت، ۴ خانه بهداشت در ارومیه، یک خانه بهداشت در نقده و یک پارک سلامت در سلماس و در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم  گفت: این طرح جزو پروژه‌های بازآفرینی شهری در محله هدف شهرستان ارومیه اجرا شده و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برای احداث این مرکز جامع سلامت ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده است.

سید محسن حمزه‌لو اضافه کرد: مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه با زیربنای ۸۰۳ مترمربع  چهارمین پروژه بازآفرینی شهری در محله وکیل آباد ارومیه بوده که کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی منطقه ارایه خواهد شد.

او  ادامه داد: چهار طرح خانه سلامت، خانه محله، ساماندهی معابر و ساماندهی روشنایی معابر با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در محله وکیل آباد ارومیه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 2757829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha