ریزش مدیران متخصص به چه قیمتی؟

سرویس کردستان_ اخبار رسیده به کرد پرس حاکی از آن است یکی مدیران اقتصادی که به گواه اهالی نظر جزو معدود متخصصانی بود  که در جایگاه خود قرار گرفته بود با فشارهای سیاسی کنار زده شده است‌. 

به گزارش کرد پرس؛ در حالی که استان کردستان از عدم توسعه اقتصادی و نگاه های نامتوازن جغرافیایی در حوزه مدیریت ها رنج می برد و مشکلات متعدد از جمله عدم توان جذب اعتبارات و تسهیلات کم بهره و ناتوانی در اجرای طرح های مصوب سفرهای مقامات ارشد ملی رنج می برد؛  تلاش مدیران ارشد استانی به همراهی تنی چند از نمایندگان مجلس با محوریت احدی از آنان صرف برکناری یکی از مدیران اقتصادی شد که اتفاقا تجربیات چندین ساله و تخصص لازم در جایگاه خود را داشت. 
اما ظاهرا فشارهای سیاسی بر مدیریت تخصصی چربیده است و موجب ریزشی در سطوح مدیریتی با سابقه طولانی گردید. این در حالیست که تیم اقتصادی مدیریت جدید در استان  هنوز تکمیل نشده یکی از مدیران متخصص برکنار شده است. اینگونه تغییرات ناگهانی آنهم در چنین سطحی تبعات خوبی برای کارگزاران دولت مردمی ندارد و موجب افزایش شائبه های گوناگون خواهد شد که با روح گفتمانی دولت همخوانی ندارد. 
جای سوال است که این زد و بندهای سیاسی از بهارستان چگونه همراهانی در سطح مدیریت ارشد استان یافته است؟ هرچند که مدیریت جدید سازمان متبوع با مدیریت استان همراهی کند اما بی مهری به چنین نیروهایی از اذهان پاک نمی شود.

کد خبر 2757839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha