کشف ۸۲ فقره سرقت منزل و خودرو با دستگیری ۵ سارق در سنندج

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان از دستگیری ۵ نفر سارق منزل و قطعات خودرو با کشف ۸۲ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ فرامرز شاکری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ نفر سارق حرفه ای در این خصوص شدند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، افزود: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ شاکری همچنین از دستگیری سارق قطعات خودرو با کشف ۷۰ فقره سرقت قطعات خودرو در  سنندج خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ نایسر سنندج با اشراف اطلاعاتی یک سارق قطعات خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به ۷۰ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد، یادآور شد: در این رابطه یک نفر مالخر دستگیر و مقادیری اموال سرقتی نیز از آنان کشف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 2757972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha