پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت دریافت اعتبار

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

به گزارش کرد پرس، اکبر محمدی در دیدار با فرمانداران و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و شهردار سقز، با تاکید بر تعامل سازنده این سازمان با همه دستگاه های اجرایی، گفت: رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای توسعه همه جانبه است.

وی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با نگاه کارشناسی و رویکرد عدالت محوری می کوشد نقش خود در توسعه همه جانبه استان را به خوبی ایفا کند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به مصوبات دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند از اولویت های کاری این سازمان است.

محمدی ادامه داد: امیدواریم در سال جاری با پیگیری های مستمر، مدیریت اعتبارات و با همکاری مجمع نمایندگان استان و همراهی فرمانداران بتوانیم نسبت به اتمام این پروژه ها اقدام کنیم.

گفتنی است در این دیدار جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز، کمال خدری فرماندار شهرستان بانه و ارسطو گویلی شهردار سقز به بیان برخی از مشکلات شهرستان های سقز و بانه پرداختند و خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در راستای حل این مشکلات شدند.

کد خبر 2758008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha