بهره‌برداری از طرح بسیج آبرسانی شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار شاکرمی، در بازدید میدانی از پروژه‌های سازمان بسیج سازندگی در قالب بسیج آبرسانی در روستاهای شهرستان چوار، با ابراز رضایت از روند اجرای پروژه‌های مذکور گفت: آنچه امروز در فضای روستاهای چوار در حال انجام است، ضرورتی واجب، با قید فوریت است که بسیج سازندگی عَلَم آن را برافراشته و در حال خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: تاکنون در روستاهای شهرستان چوار، ۴ باب مخزن آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب، ۶۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب و بهسازی یک چشمه آب، با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان، به منظور دسترسی ۱۷ روستای این شهرستان به آب شرب سالم و پایدار اجرا شده است.

وی افزود: این طرح بزرگ، با مشارکت آبفای استان در حال انجام است و آنچه در راستای تعهدات بسیج سازندگی بوده با برنامه ریزی دقیق، و با تلاش شبانه روزی در حال انجام است.

سردار شاکرمی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که آبفا سهم خود را در این پروژه، به موقع و همپای بسیج سازندگی به انجام برساند، در هفته دفاع مقدس در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، طرح بسیج آبرسانی با عنوان «انقلاب خدمت» در ۱۲۸ روستای استان ایلام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت به منظور کاهش تنش‌های آبی استان در حال انجام است.

کد خبر 2758318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha