خواستار تشکیل کمیته‌ای برای حل پرونده پناهجویان سوری هستیم

سرویس سوریه - «عبدالسلام احمد» نماینده مدیریت خودگردان‌ در لبنان در دیدار با «عبدالله بو حبیب» وزیر امور خارجه لبنان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای حل پرونده پناهجویان سوری شد.

به گزارش کردپرس، «عبدالسلام احمد» نماینده مدیریت خودگردان‌ شمال و شرق سوریه در لبنان با «عبدالله بو حبیب» وزیر امور خارجه لبنان دیدار کرد و خواستار تشکیل کمیته‌ای برای حل پرونده پناهجویان سوری ساکن لبنان شد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «عبدالسلام احمد» نماینده مدیریت خودگردان در لبنان در رابطه با دیدار با وزیر خارجه لبنان گفت: « یک کنگره مبنی بر حرکت به سوی یک خاورمیانه دموکراتیک- مسیر صلح در ۱۳ تا ۱۴ ژوئن در بیروت برگزار شد و بیانیه مدیریت خودگردان در مورد حل بحران سوریه نیز به این کنگره تحویل داده شد و مدیریت خودگردان در بیانیه خود اعلام کرد که آماده استقبال از پناهندگان سوری ساکن لبنان است.»

عبدالسلام احمد در ادامه تصریح کرد که برای حل پرونده پناهجویان و سایر پرونده‌های مربوط به مردم سوریه و لبنان از وزیر امور خارجه لبنان درخواست تشکیل کمیته هماهنگی کرده‌اند.

احمد در پایان از استقبال وزیر خارجه لبنان از بیانیه مدیریت خودگردان و حل مسئله پناهجویان سوری خبر داد و اظهار داشت که این مسئله در دستور کار دولت لبنان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که پس از اعلام اخراج پناهجویان سوری از لبنان، «بدران چیا کرد» رئیس مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان اعلام کرد که مدیریت خودگردان آماده پذیرایی از پناهجویان است.

کد خبر 2758348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha