۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان ایلامی راه اندازی می شود

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از راه اندازی دست کم ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده بین کمیته امداد، بانک ملی و شرکت توزیع نیروی برق استان این نیروگاهها با هدف اشتغال زایی خانگی مددجویان جویای کار کمیته امداد و نیز افزایش تولید نیروی برق در استان راه اندازی می شوند.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ خانوار در سطح استان برای راه اندازی این طرحها امکان سنجی شده اند گفت: برای راه اندازی هر طرح با مشارکت بانک ملی استان ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

طاهری همچنین با بیان اینکه پارسال با مشارکت بانکی ملی استان ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان استان پرداخت شده است گفت: امسال مشارکت بانک ملی در این زمینه ۱۷۱ میلیارد تومان است.

یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این نشست گفت: بانک ملی استان با همه فشارهایی که توسط دستگاههای گوناگون در خصوص پرداخت تسهیلات بر دوش آن است اما مشارکت در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان را در اولویت فعالیتهای خود قرار داده و به آن افتخار می کند.

کد خبر 2758415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha