واکنش نماینده مهاباد به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت

سرویس آذربایجان غربی- جلال محمودزاده نماینده مهاباد با اشاره به عملی نشدن اکثر مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت نوشت: با بیش از ۳۵۰۰ مصوبه اکثراً بی سرانجام دور اول سفرها، چیکار باید کرد!؟

به گزارش کردپرس، جلال محمودزاده طی متنی  در صفحه مجازی خود به عملی نشدن اکثر مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اعتراض کرد.

او ادامه داد: جناب رئیس جمهور در حالیکه شما ششمین سفر خود و هیات دولت از دور دوم سفرهای استانی را پشت سر گذاشتید، سوال اینست با بیش از ۳۵۰۰ مصوبه اکثراً بی سرانجام! (با اعتبار ۳۵۸ هزارمیلیاردتومان یعنی ۱۰۰ هزارمیلیاردتومان بیشتر از رقم بودجه عمرانی سالانه کشور) دور اول سفرها، چیکار باید کرد!؟

محمودزاده بیان کرد: این در حالی است که هر یک از سفرهای استانی شما حدود ۲۰ میلیارد تومان هم هزینه بر دوش بیت المال می گذارد!!

نماینده مهاباد قبل تر نیز اظهار کرده بود: از ۷۰ وعده و برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای جناب رئیسی در جریان مبارزات انتخاباتی و تشکیل دولت قوی! رسیده ایم به صف های عریض و طویل کالا و مرغ و نان، گرانی چندبرابری، تورم ۱۰۰درصدی، افت شدید ارزش پول ملی و فلاکت غذایی و اقتصادی کشور!

در روزهای اخیر هم روزنامه دولتی ایران مواضع تعدادی از نمایندگان مجلس را «جنجال‌آفرین» معرفی و تلویحاً آنان را به شکایت تهدید کرده بود که نام جلال محمودزاده نماینده مهاباد هم در این لیست به چشم می خورد.

کد خبر 2758461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha